sofi

SOFI: sapun, dezodorans, balzam i ulja

7:18 PM



- Prirodna ulja -
Bršljan - ulje protiv celulita & Grejp - ulje za telo

Gotovo od samog početka ove kalendarske godine, u potpunosti sam se okrenula uljima za negu tela. Prvo sam otkrila Johnson's baby ulje sa lavandom, koje sam nanosila neposredno pred spavanje i čije mi je umirujuće dejstvo omogućavalo savršen san. Ova dva ulja sam potrošila sa uživanjem, tako što sam bršljan mazala po nogama, a grejp po ostalim delovima tela. Mirišu prelepo, obožavam citrusne mirise u proizvodima. Koža ih brzo upija, hidratantnija su od bilo kog mleka za telo i sigurno ću nastaviti da ih koristim.



Prirodni dezodorans limunova trava & žalfija

Nakon što sam isprobala Weleda prirodni dezodorans sa mirisom citrusa, odlučila sam da u potpunosti krenem u tom smeru. Na red je došao ovaj plavac, očaravajućeg mirisa. Bez obzira na natpis na ambalaži, miris me najviše asocira na đumbir u kombinaciji sa limunom. Ako ste nekad pili Sassy vodu, znaćete na šta mislim. Moje iskustvo sa ovim proizvodom je u potpunosti pozitivno. Sporo se troši (110ml), ne ostavlja trag na odeći, krajnje pojednostavljena aplikacija, neutrališe neprijatne mirise i brzo se suši na koži. Jedino što bi moglo da zasmeta jeste to što pecka kad se nanese na regiju sveže tretiranu brijačem. Leti mi mnogo više odgovaraju ovakvi dezodoransi, jer se češće tuširam i samim tim ih češće nanosim, pa se bolje osećam znajući da je to nešto prirodno. 



Prirodni sapun sa vitaminom E

Ovaj sapun je bio poslednja stvar koju sam isprobala, pa su mi utisci vezani za isti najsvežiji. U nedostatku gela za tuširanje, odlučila sam da testiram primerak sa slike. Miris je medicinski, čist. Namenjen je svim tipovima, a mojoj normalnoj koži tela je izuzetno prijao. Za razliku od ostalih sapuna, nema isušujuće, već hidratantno dejstvo. Trenutno mi nije dostupan, ali čim se vratim u Srbiju nastaviću da ga kupujem.



Prirodni balzam za usne - menta

Kad sam pomislila da voljeni Blistavi osmeh ništa ne može da zameni - osvežavajući miris mente sa efektom hlađenja i blagog peckanja, osvojio me je na prvo mazanje. Znatno kremastija tekstura u odnosu na druge balzame, nešto najsličnije tome je Nivea classic labello. Zbog toga (i efekta hlađenja koji mami da ga što češće mažete) prilično se brzo troši (6g), rekla bih da mi je trajao oko mesec dana aktivnog korišćenja. Ostavlja tanak zaštitni film, koji je nemastan i nelepljiv. Hidratacija je odlična, mada su moje usne trenutno u dobrom stanju i ne zahtevaju neku ekstremnu negu. 

Sastav:

pčelinji vosak, ricinus, hidrogenizovano kokosovo ulje, bademovo ulje, kakao buter, eterično ulje mente, eterično ulje grejpfruta, vitamin E, ruzmarinski ekstrat





Sve proizvode možete naručiti na sajtu Sofi sapuni, a neke i u dm drogerijama!

You Might Also Like

1 comments

Hvala na pažnji! Ako želiš da budeš u toku sa dešavanjima na blogu, lajkuj Le prettiness i na Facebook-u.

SUBSCRIBE

Like us on Facebook